تاثیرات کپسول زیره باریج در کاهش وزن

درمان با گیاهان داروی را پیشنهاد می دهیم

تاثیرات کپسول زیره باریج در کاهش وزن

۶۸ بازديد

بسیاری از مردم در کشورهای مختلف گرفتار مشکل چاقی و اضافه وزن هستند که امروزه یکی از مهم ترین مشکلات جهانی به حساب می­ آید. مصرف بیش از اندازه فست فود و غذاهای چرب و نداشتن تغذیه صحیح یکی از دلایل افزایش وزن در بسیاری از مردم در سراسر جهان است. غذاهای چرب و فست فود در میان بسیاری از افراد، محبوب­ هستند اما کمتر کسی به مضرات و آسیب ­های آن­ها به سلامتی و تناسب اندام اهمیت می­دهد. فست فود ها و غذاهای چرب کالری زیادی درون خود دارند و چنانچه کالری دریافتی بدن از حد موردنیاز بیشتر شود، کالری دریافتی اضافی، در نواحی مختلف بدن به صورت چربی انباشته می شود.

داشتن تغذیه ی صحیح به این معناست که در میزان کالری دریافتی بدن تعادل ایجاد کنیم به صورتی که نه کمبود آن باعث تحلیل رفتن عضلات شود و نه زیاد بودن آن باعث انباشته شدن چربی ها شود. داشتن یک برنامه ورزشی منظم و متناسب هم در کنار کنترل کالری بدن و داشتن تغذیه صحیح می­تواند در کاهش وزن و دستیابی به یک اندام متناسب به شما کمک زیادی کند.

تغذیه سالم به کاهش وزن کمک میکند
علاوه بر این موارد برای از بین بردن چربی میتوانید از داروهای گیاهی لاغری نیز کمک بگیرید. شرکت ایرانی و معتبر باریج اسانس، یکی از موثرترین داروهای لاغری در ایران را به نام کپسول نرم زیره باریج اسانس، تولید و روانه بازار کرده است که در کاهش وزن تأثیر فوق العاده ای دارد. اسانس زیره که مصرف آن در کاهش چربی­های مضر خون یا LDL و سطح تری گلیسرید خون موثر است ماده اصلی استفاده شده در این کپسول است.

تاثیرات و فایده مصرف کپسول و قرص زیره در لاغری

یکی از دلایل تایید شده توسط پژوهشگران که نشان می­دهد زیره در کاهش وزن و لاغری تاثیر مثبتی دارد این است که، مواد درون زیره مانند آنتی­اکسیدان ­ها و فیتوسترول­ ها هردو در کاهش قند خون و کلسترول تاثیرگذارند. علاوه بر این میزان کالری سوزانده شده و سوخت و ساز بدن میتواند به کمک طعم تند و آهنی که در زیره وجود دارد افزایش یابد. بنابراین با مصرف محصولات حاوی زیره و قرص ها و کپسول های این گیاه، مثل کپسول نرم زیره باریج می توانید به کاهش وزن و لاغری خود کمک قابل توجهی کنید.

زیره که گیاه آن به بوته هویج شباهت زیادی دارد دانه ای خوش بو و ضد نفخ دارد. دو نوع گیاه زیره وجود دارد که به عنوان­ زیره سیاه و زیره سبز شناخته می شوند که هر دوی آن­ها برای بدن فواید بسیاری دارند. زیره سبز که طبیعت گرم و خشکی دارد با نام علمی Cuminum Cyminum شناخته می­شود و سرشار از ویتامین آ، آهن، کلسیم، آنتی اکسیدان ها، منیزیم و فیبر است. زیره سبز برای بدن فواید بسیار زیادی دارد به همین خاطر در بعضی از کشورها از آن به عنوان دمنوش و ادویه نیز استفاده می شود. ترکیباتی که در زیره سبز وجود دارد غدد مسئول ترشح آنزیم ها، اسیدها، و صفرا را تحریک می­کنند و به همین خاطر مصرف زیره سبز و فرآورده های آن به هضم غذا کمک قابل توجهی می­کند. کاهش وزن یکی از اصلی ترین آثار زیره سبز در بدن است.

زیره سبز
مصرف کپسول زیره و لیمو ترش

اگر در کاهش وزن و لاغری خود قصدی جدی دارید و قصد دارید در مدت زمان کمتری به وزن موردنظر خودتان برسید، توصیه می­شود با مصرف کپسول زیره 25 میلی گرم باریج ، همزمان کپسول لیموترش 25 میلی گرم باریج را هم مصرف کنید. با مصرف همزمان کپسول نرم زیره و لیمو کاهش وزن سرعت قابل توجهی پیدا می­کند. چراکه این دو کپسول یکدیگر را در چربی سوزی کامل میکنند و به عنوان مکمل یکدیگر عمل میکنند، زیرا از طرفی کپسول نرم لیمو ترش به فرآیند چربی سوزی و از بین بردن چربی های اضافه در شکم و پهلو سرعت میبخشد و کپسول زیره هم با کم کردن اشتها، میل به خوردن غذا را کاهش می­دهد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کپسول نرم زیره باریج به صفحه زیر مراجعه کنید:

                                                                                      کپسول زیره باریج راه حلی برای کاهش وزن

آیا مولتی ویتامین ها می توانند به من در افزایش وزن کمک کنند؟

اگر بدلیل کمبود برخی مواد مغذی ضروری در عضله سازی مشکل دارید، پاسخ مثبت است. توصیه ما این است که همه افراد اعم از پیر، جوان، ورزشکاران یا غیرورزشکاران باید هر روز از مولتی ویتامین ها و مکمل ها استفاده کنند زیرا مطالعات نشان می دهد که هیچکس از طریق رژیم غذایی، نمی تواند تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را تامین کند. بنابراین شما باید بدون در نظر گرفتن سن، جنس یا وضعیت بدن از مولتی ویتامین ها استفاده کنید.

تقریبا 40 نوع ویتامین، مواد معدنی و سایر مواد شیمیایی زیستی ضروری وجود دارد که باید از طریق رژیم غذایی یا مکمل ها تأمین شود. این نوع ویتامین ها و مواد معدنی تقریباً مسئول کلیه ی فرآیندهای متابولیکی و تکاملی بدن از جمله تولید انرژی، تقسیم و همانند سازی سلولی و عضله سازی می باشند.
بنابراین اگر کمبودی در هر یک از این مواد ضروری در بدن وجود داشته باشد، برخی عملکردهای ضروری ازجمله عضله سازی در بدن مختل می شود. بزرگسالان برای افزایش وزن خوب (عضله سازی بدون چربی)، باید در نوعی ورزش مقاومتی شرکت کنند و یک برنامه غذایی و استفاده از مکمل های مناسب را دنبال کنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.