کپسول فست ران یک مکمل غضروف ساز

درمان با گیاهان داروی را پیشنهاد می دهیم

کپسول فست ران یک مکمل غضروف ساز

۶۴ بازديد

بافت‌های نرم بین استخوان‌ها که در مفاصل ما هستند غضروف نامیده شده اند. وظیفه غضروف ها کاهش فشار وارده به مفاصل می­باشد. اگر غضروف ها آسیب ببینند، استخوان ­های بدن به هم ساییده می­شوند و در نتیجه باعث درد و التهاب در مفاصل میگردد. از عواملی که باعث آسیب دیدن غضروف ها میشود، میتوان بیماری هایی مثل استئوآرتریت ها یا همان آرتروز و رماتیسم مفصلی را نام برد. همچنین کهولت سن نیز میتواند منجر به تحلیل رفتن مفصل های بدن شود. به همین خاطر به افراد مبتلا به روماتیسم و استئوآرتریت مخصوصا کسانی که سن بالاتری دارند توصیه میشود مکمل­ های غضروف ساز را در برنامه غذایی خود جای دهند. یکی از این مکمل های غضروف ساز، قرص فست ران فارما است که در تقویت مفاصل بسیار تاثیر گذار می باشد.

کپسول فست ران؛ موثر در بهبودی آرتروز

در حال حاضر یکی از بیماری هایی که در افراد میانسال و کهن­سال به وفور دیده میشود، آرتروز است. از همین رو، کپسول فست ران با هدف کاهش علائم آرتروز در بیماران، ساخته شده است. این قرص ترکیباتی کاملاً گیاهی داشته و برخلاف دیگر قرص‌های ضد آرتروز و غضروف ساز فاقد هرگونه عوارض گوارشی است.

ترکیبات گیاهی قرص فست ران

همانطور که گفته شد کپسول غضروف ساز فست ران ترکیباتی کاملا گیاهی دارد. آووکادو و سویا از ترکیبات اصلی این قرص هستند که جزو گیاهان ضد التهاب محسوب میشوند که از فواید آن ها در کنار ضد درد بودن میتوان تامین مواد معدنی مورد نیاز برای کارکرد غضروف ها و مفاصل را هم نام برد. آووکادو حاوی اسیدهای چرب ضروری و ویتامین‌های A,E,D,B,H,C,K است که به نرم شدن مفاصل و کاهش التهاب و درد آن‌ها کمک ویژه ای می‌کند. همچنین سویا هم در بهبود عملکرد مفاصل و بازسازی غضروف‌ها مفید است. سویا در کاهش التهاب مفاصل نیز به لطف ایزوفلاون هایی که در این گیاه وجود دارند نقش بسیاری دارند.

آووکادو
ملاحظات و طریقه مصرف کپسول فست ران او پی دی

مقدار مصرف کپسول فست ران روزی یک عدد همراه با آب کافی توصیه شده است، اما بهتر است با پزشک متخصص برای مدت زمان مصرف این قرص مشورت کنید. همچنین مصرف این قرص برای افراد حساس به سویا و آووکادو و در بارداری و شیردهی منع مصرف دارد. احتمال تداخل قرص غضروف ساز فست ران با داروهای ضد انعقاد خون وجود دارد، پس بهتر است تا 2 ساعت قبل یا بعد مصرف اینگونه دارو ها، کپسول فست ران را مصرف نکنید. همچنین اگر داروی دیگری را مصرف میکنید یا بیماری زمینه ای دیگری دارید بهتر است با داروساز یا پزشک مشورت کنید.

برای تهیه  کپسول ضد آرتروز فست ران از لینک زیر استفاده کنید:

                                                                       کپسول فست ران او پی دی فارما

آنتی اکسیدان چیست؟

علاوه بر ویتامین ها ، مواد معدنی ، پروتئین و فیبر (و سایر مواد مغذی و ریز مغذی ها) ، مواد غذایی حاوی بسیاری از ترکیبات دیگر هستند که برای سلامتی ما مهم می باشند. مطابق با گفته ی انستیتوی ملی بهداشت ، آنتی اکسیدان ها به عنوان مواد طبیعی یا ساخته شده توسط انسان تعریف شده اند که می توانند از آسیب اکسیداتیو یک سلول جلوگیری کنند یا آن را به تأخیر بیاندازند.

این ترکیبات یک گروه هستند ، به این معنی که فقط یک نوع آنتی اکسیدان وجود ندارد. نمونه هایی از انواع آنتی اکسیدان ها عبارتند از: فلاونوئیدها (مانند آنتوسیانین) ، کاروتنوئیدها (مانند لیکوپن) و بسیاری از ترکیبات دیگر که در انواع مختلف مواد غذایی یافت می شوند.

سالم زیبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.